O NAS

Smo evangelijski kristjani in stran je pripravljena z namenom oznanjanja in širjenja evangelija ter pogovora o tem, kdo je Jezus v naših življenjih in kaj nam pomeni. Želimo se pogovarjati o Božji besedi – Bibliji, in o delovanju Svetega Duha v naših življenjih in v življenjih ljudi okoli nas, odkar smo/so sprejeli vero v Jezusa Kristusa. Želimo, da ta zaklad ne ostane samo naš, ampak, da bi postal tudi vaš – kolikor še ni. Nektere izmed nas je Jezus rešil objema droge in kriminalnega življenja, drugi smo kristjani od malih nog in tretji nekje vmes. Za naše življenje je pomembno, da sprejmemo Jezusa kot svojega rešitelja, ne glede na našo preteklost, ozadje, izobrazbo ali religijo naših staršev. Ko bomo nekoč stali pred Bogom, bo edino pomembno, ali je naše ime zapisano v knjigi življenja. Kajti če naše ime tam ne bo zapisano, bomo za večno ločeni od Boga, v nasprotnem primeru pa bomo večnost uživali z našim Gospodom.

Glede prispevkov, objav in razmišljanj na tej strani si želimo, da bi bili kot nekakšni začetni impulzi, ki bi lahko prerasli še v kaj več. Tukaj se tudi želim na kratko zahvaliti vsem, ki so na svoj način pomagali pri nastajanju te strani.

S spoznavanjem Boga in proučevanjem njegove besede želimo ugotoviti, ali je to, kar živimo, le zunanja religija, ali pa je to naša osebna vera, ki jo živimo sleherni dan svojega življenja. Včasih uspešno, včasih malo manj uspešno, saj je življenje sestavljeno iz vzponov in padcev, da si ne bi kdo mislil, da s tem, ko postaneš kristjan, vse težave izginejo. Še zdaleč ne. Čudovito pa je to, da imamo Tolažnika – Svetega Duha – in On nas vedno tolaži, uči in spodbuja, da nadaljujemo na poti, po kateri hodimo. Naša želja je, da bi čim več ljudi hodilo po tej poti v večno življenje.

Če pa že hodite po tej poti, vam želimo ponuditi nekaj branja, za katerega upamo, da bo vsem v spodbudo in razmišljanje, da se vprašamo: »Ali je to, kar verujem res, ali pa je le dediščina religije mojih staršev in okolja, v katerem sem bil vzgojen?«

Upam, da se bo na tej strani našlo kaj koristnega za vsakega izmed nas.

V Gospodu, Janez Nadu

POGOJI UPORABE

- Lastnik, skrbnik in upravljalec spletnega mesta in domene www.novorojen.si je Janez Nadu.

- Spletno mesto predstavlja vsaka stran v okviru naslova www.novorojen.si

- Vsa vsebina, objavljena na spletnem mestu, je v izključni lasti in odgovornosti vsakokratnega avtorja spletnega mesta in je avtorsko zaščitena z veljavnimi zakoni. Grafična podoba oz. oprema spletnega mesta z vsemi grafičnimi in slikovnimi elementi pa je last opremljevalca.

- Vsakršno kopiranje in objavljanje katerekoli vsebine v celoti ali delno na drugih mestih, je dovoljeno, razen v primeru, če lastnik to izrecno prepoveduje v pisni obliki.

- Uporabniki uporabljajo spletno stran na lastno odgovornost.

- Spletna stran www.novorojen.si ni uradna stran nobene cerkve ali organizacije v Sloveniji, ampak pomeni kot okvir za prispele vsebine osebno last lastnika in upravljalca te strani.

- Vsebine (slike, besedila, grafike ipd.) se smejo svobodno in brez materialne obveznosti do lastnika strani uporabljati v tiskani obliki po dogovoru z avtorjem; in če bi izdajatelj tiskane oblike hotel prevzeti tudi obliko na spletni strani, tudi z opremljevalcem.

- Če objavite zapiske, slike, besedila, ipd., s te strani na vašem socialnem omrežju (FB, Twitter…), mora zraven jasno pisati izvor in povezava na to spletno stran.

- Lastnik spletne strani svobodno sprejema ali zavrača poslane ali ponujene vsebine z ozirom na merila, ki si jih je sam postavil in z ozirom na medijsko zakonodajo Republike Slovenije.

KONTAKT

Za vsa vprašanja, odgovore, zahvale in graje, smo vam na razpolago preko spodnjega obrazca.

Please leave this field empty.

Ime (obvezno)

Vaš eMail (obvezno)

Zadeva

Sporočilo

captcha

S krstom smo bili torej skupaj z njim pokopani v smrt, da bi prav tako, kakor je Kristus v moči Očetovega veličastva vstal od mrtvih, tudi mi stopili na pot novosti življenja.
Rimljanom 6:4

Po čem res hrepenimo?

Napisal-a Vinko Ošlak dne . Objavljeno v Misli/Prispevki

Blagor čistim v srcu, kajti Boga bodo gledali.

Ali govori ta blagor v prazno, saj nam stara in nova Zaveza sporočata, da ni na zemlji niti enega, ki bi bil čist v svojem srcu, razen Božjega sina Jezusa? A mogoče nam da odgovor zaobrnitev iskanja. Če začnemo z obljubo namesto s pogojem, kakor se vrstica dejansko začne, se stvar nenadoma razjasni. Če poznamo odgovor na vprašanje, kdo bo gledal Boga in kako je mogoče priti do tega, da bomo gledali Boga, se nam razjasni tudi vprašanje, kdo je ta, ki je v srcu čist, kljub biblijski resnici, da na zemlji še ni bilo takega človeka razen bogo-človeka Jezusa Kristusa. Boga pa bo gledal vsakdo, ki bo veroval v njegovega Sina:

„Kajti če boš s svojimi usti priznal, da je Jezus Gospod, in boš v svojem srcu veroval, da ga je Bog obudil od mrtvih, boš rešen” (Rim 10,9).

Tako tudi čist v srcu nihče ne bo, ker bi se za tako čistost sam še tako močno trudil, temveč preprosto, ker tak, ki bi bil nečist, ne bi mogel gledati Boga – a kdor veruje, mu je to obljubljeno, torej bo po moči in volji tistega, ki je to obljubil, očiščen in bo pred Bogom stal z enako čistim srcem, kakor je čisto srce našega Gospoda Jezusa.

Ta blagor, kakor že se zdi na prvi pogled abstraktno teološki, pa je dejansko vrh vseh blagrov. Obljublja namreč to, kar je bilo naše začetno vprašanje: Po čem dejansko hrepenimo, če hodimo za Kristusom? Vsaka religija ima svoj prospekt tega, kar bo mogoče gledati in doživljati na onem svetu, namreč v odrešenosti pri Bogu. Nekatere predstave, kakor recimo tiste iz Korana, so same bolj grešne od grehov, ki jih ti ljudje navadno delajo, ko so še na zemlji. Zanje je razvrat v Alahovem gaju vrh njihovih hrepenenj in pričakovanj. A tudi poimenski kristjani razvijajo včasih prav čudne fantazijske predstave o tem, kako bo po smrti, če bodo rešeni.

Priznajmo, tudi mi, ki smo hvaležni, da imamo Božjo besedo in v njej iščemo pomen Gospodovih obljub za življenje po zemeljski smrti, smo se že vdajali predstavam, kako lepe reči bomo tam našli; kako bomo tam srečali svoje najdražje, pa zanimive pomembne ljudi iz dolge človeške zgodovine; kakšen teolog sanja, da bo tam lahko govoril s Tomažem Akvinskim. Kak filzof bi se sprehajal z Aristotelom in ga kaj vprašal. In tako v nedogled. Le malokrat pa pomislimo, kaj je tisto najdražje, kar bi tam radi srečali in s tistim prebivali vso večnost. Apostol Pavel pravi:

„Česar oko ni videlo in uho ni slišalo in kar v človekovo srce ni prišlo, kar je Bog pripravil tistim, ki ga ljubijo” (1 Kor 2,9).

In kaj naj bi to bilo? Lepota Novega Jeruzalema? Gotovo, a to je nekaj postranskega. Naši ljubi pri Bogu? Tudi, a to ni osrednje. Da nam bo kdo pojasnjeval potek človeške zgodovine? Najbrž, a so še boljše in večje reči.

On sam je to. Gledanje Boga. To je, zaradi česar je najprej dobro priti v nebesa – vse drugo je temu podrejeno in drugotnega pomena! Jezus sam pravi:

„Boga ni nikoli nihče videl; edinorojeni Bog, ki biva v Očetovem naročju, on je razložil” (Jn 1,18)

To se brez ostanka ujema s tem, kar pravi Pavel: Česar oko ni videlo… Česa ni videlo? Boga ni videlo, pravi Jezus sam, v vrstici, ki je, mimogrede, eden kronskih dokazov za Jezusovo božanstvo. To je Bog predvsem pripravil tistim, ki ga ljubijo: da ga bodo gledali, to so nebesa, to je novo nebo in nova zemlja, to je Novi Jeruzalem!

Bratje in sestre, tu se ustavljam, saj vsi blagri obljubljajo isto in nas tolažijo in bodrijo z istim, tudi blagor tistim, ki delajo za mir in blagor tistim, ki so zaradi pravičnosti preganjani in blagor tem, ki jih bodo zaradi Kristusa zasramovali in preganjali – vse se steka v eno in osrednjo obljubo in zagotovilo: da bomo Boga gledali. To je naše hrepenenje in potešitev tega hrepenenja; to so naše solze, obrisane po Božji roki; to je smisel tega, česar se hvaležno spominjamo v dneh velike noči, ki so vrata v veliki dan, in potem noči, tudi velike noči, ne bo več, kakor beremo v Razodetju:

„Noči ne bo več in ne bodo potrebovali ne luči svetilke ne sončne luči, kajti razsvetljeval jih bo Gospod Bog in kraljevali bodo na veke vekov” (Raz 22,5).

A kaj se zgodi s človekom, ki hrepeni po tem, da bi gledal Boga, bolj kakor po tem, da bi srečal na oni strani svoje najdražje, celo bolj, kakor da bi tam dobil vse verske, filozofske, znanstvene in zgodovinske odgovore na vprašanja, ki so ga že vse življenje mučila?

Oznake: